Afgelopen zaterdag (9 april) hebben de Bevers weer meegelopen met de Duinenmars. De Duinenmars is een jaarlijks terugkomende tocht door de Duinenmarsduinen van Kijkduin, waar veel scouts met plezier aan meedoen. Nadat alle bevers zich hadden verzameld had het clubhuis, werd iedereen verdeeld over de auto’s. Gelukkig waren er veel papa’s en mama’s die aangeboden hadden te willen rijden, en enthousiast als ze waren liepen de meesten zelfs mee met de Duinenmars.

Aangekomen in Kijkduin kon de echte tocht beginnen. Het weer zat mee, en soms kwam tussen de wolken door zelfs een klein zonnetje te voor schijn. Ideaal wandelweer dus! Na een stukje gelopen te hebben werd er pauze gehouden op een uitkijkpunt midden in de duinen. Iedereen kon hier zijn meegenomen boterhammetjes opeten, en de leiding deelde aan alle bevers nog een lekker appeltje uit. Vervolgens werd er weer hard door gewandeld, en na een tocht van 2 uur bereikte iedereen de finish. Hier kregen alle bevers een mooie medaille, en als groep ontvingen zij zelfs een heuse trofee. Alle bevers hebben de 5 km uitstekend gelopen, en we hopen dat de Duinenmars volgend jaar weer zo’n succes is!