Afgelopen weekend hebben de welpen elkaar een stuk beter leren kennen tijdens het kennismakingsweekendje. Hieronder is een verhaaltje van Anouk over het weekendje te lezen.

Verslagje van het kennismakingsweekend van de scouting
door Anouk geschreven (waterwelpen, 8 jaar)

Zaterdag ochtend dat was heel leuk want we gingen leuke spelletjes doen en dat was echt heel leuk en 's middags was het ook heel leuk met koken en het was gezellig om met zijn allen aan de grote tafels te eten. En het slapen was ook heel leuk en het werd heeeeel laat!

Ook de speurtocht 's avonds was heel spannend en leuk. Eigenlijk was alles heel leuk

En ik heb ook nog en vraag aan jullie (de leiding) vonden jullie het ook leuk?
(De leiding vond het ook super leuk Anouk! Vooral de tandenpoetsdisco vonden wij erg gaaf!!!)

ik vond het in ieder geval wel heeeeeel leuk, het is het leukste wat ik bij de scouting had gedaan!

Zondagavond ben ik wel heel vroeg naar bed gegaan want ik was ontzettend moe!

Groetjes Anouk

Log in voor de foto's (Mijn ScDH.nl > Foto's > Waterwelpen)