Afgelopen zondag hebben een aantal leden samen met hun ouders de Rabobank Fietstocht gefietst. Wat zijn wij trots op onze leden!

RaboFietstocht2016Er reden zes waterscouts, vier waterwelpen en zelfs een bever mee met de tocht.

Na het inschrijven zijn wij gestart in Schipluiden om vanuit daar naar Pijnacker te fietsen. Een aantal leden hebben samen met hun ouder(s) gefietst en die kwamen wij onderweg tegen, gezellig picknickend op een bankje.

Halverwege de tocht zijn wij aangekomen in Pijnacker. Daar hebben wij onze eerste stempel gehaald en even pauze gehouden. Na wat gedronken en gegeten te hebben, zijn wij weer op de fiets gestapt om het laatste stuk terug naar Schipluiden te fietsen.
In Schipluiden hebben wij de laatste stempel gehaald en onze kaarten ingeleverd.

In totaal hebben wij met elkaar € 370,- bij elkaar gefietst.
Wij willen iedereen die gefietst heeft bedanken voor hun bijdrage en hopen dat jullie er volgend jaar weer bij zijn!