Update: We hebben ruim euro 3000,- binnen gekregen door u bijdragen! Hartelijk dank, dit heeft enorm geholpen om de laatste zaken aan het gebouw te realiseren.

Zoals u misschien al heeft opgevangen of gelezen in De Schakel gaat Scouting Den Hoorn naar het Sportpark verhuizen. Ruim 70 jaar na oprichting verlaten wij ons vertrouwde plekje aan de Tanthofkade. Na jaren van voorbereiding is er in een paar maanden tijd een prachtig gebouw neergezet. Een gebouw waarmee wij er weer jaren tegenaan kunnen!

Het nieuwe gebouw is van allerlei moderne en milieuvriendelijke gemakken voorzien. Zo liggen er zonnepanelen op het dak, zit er een flexibele wand tussen 2 zalen en wordt er elektrisch verwarmd. In het gebouw zijn maar liefst 5 zalen en een grote botenloods. Twee zalen meer dan in het gebouw aan de Tanthofkade!

Kortom: er is een mooie basis voor ons neergezet, maar van het potje om de puntjes op de i te kunnen zetten is de bodem in zicht. Zo zouden wij ons buitenterrein nog van een mooi grasveld en een pad waarover onze boten kunnen rijden willen voorzien.

Wilt u de (water)scouts van Scouting Den Hoorn een warm hart toedragen? Dat kan via NL12 RABO 0320 4774 60 ten name van Stichting Scouting Den Hoorn.

Bron: De Schakel MiddenDelfland