Nieuwsbrief Scouting Den Hoorn, december 2016

Update nieuwbouw

Het is lang stil gebleven, maar achter de schermen gebeurt er veel om de nieuwbouw te realiseren en de financiën rond te krijgen. De nieuwbouwcommissie heeft een Plan van Aanpak afgerond, met daarin zowel het bouwplan als de financiële onderbouwing.
Dit is de locatie waar het nieuwe clubgebouw moet komen:

Dit plan is aan belangstellende gemeenteraadsleden gepresenteerd. Het is de bedoeling dat de gemeente dit jaar nog een voorgenomen besluit neemt over de locatie (dat was nog niet gebeurd) en over een financiële bijdrage. Daarnaast is de commissie bezig met subsidieaanvragen bij diverse fondsen en wordt er contact gezocht met hypotheekverstrekkers.

Zo ziet de tekening van het nieuwe clubgebouw eruit:

Wilt u meehelpen?

Naar verwachting is er begin 2017 meer zicht op de financiële mogelijkheden. Medio 2017 hopen we dat de eerste palen de grond in gaan. Dat is ook het moment dat we extra handen kunnen gebruiken. Hebt u twee rechterhanden, verstand van bouwkundige zaken of ziet u een andere bijdrage voor u weggelegd en staat u nog niet op onze lijst van? Doe dat dan alsnog via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en geef daarbij aan wat u zou kunnen en willen doen. Alle hulp is welkom! Uiteraard zullen we deze oproep nogmaals plaatsen als duidelijk is welke concrete hulp nodig is om de nieuwbouw te realiseren.

Nieuwbouwcommissie

Hebt u vragen over de nieuwbouw? Dan kunt u terecht bij de nieuwbouwcommissie. Die bestaat op dit moment uit:

Marco Bouman
Marleen Claassen
Elfried Kok
Karin Lassche
Johan van den Berg
Eelco van Cooten
Gijs van Oevelen

Online aankopen? Gebruik sponsorkliks!

Wist u dat u Scouting Den Hoorn gratis kunt sponsoren door online aankopen te doen via SponsorKliks? Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan. Elke webwinkel stort dan een percentage van het aankoopbedrag op de bankrekening van Scouting Den Hoorn.

Het makkelijkst is om rechtstreeks naar www.sponsorkliks.nl te gaan en aan te geven dat u Scouting Den Hoorn wilt sponsoren voordat u de bestelling doet. U kunt ook via www.scoutingdenhoorn.nl naar SponsorKliks gaan (zie Informatie > Sponsoren). Dit kost u dus niks en levert Scouting Den Hoorn een kleine bijdrage op per aankoop! Zorg er wel voor dat u voordat u gaat bestellen uw eventuele adblockers uitzet.

Er doen heel veel winkels mee: van bol.com tot Nuon, van Coolblue, HEMA en Zalando tot zorgverzekeringvergelijker. Dat betekent dat u voor al uw privé en zakelijke online aankopen winkels vindt bij SponsorKliks. Ga de volgende keer dat u online iets wilt kopen dus naar www.sponsorkliks.nl!