De Waterscouts van Scouting Den Hoorn zijn er voor alle leden tussen 11 en 15 jaar. Deze groep doet veel activiteiten die te maken hebben met watersport. Het belangrijkste hiervan is het zeilen met lelievletten op zondag op de Foppenplas, naast de gewone opkomst op vrijdagavond. (Kijk hier voor onze opkomsttijden) Met de vletten worden ook het badge scoutshele jaar wedstrijden gevaren in de regio, met als grootste evenement de Kaagcup op de Kagerplassen bij Leiden. Buiten het vaarseizoen (in de winter) liggen de boten in de loods op ons terrein om onderhouden te worden.
Op vrijdagavond vinden opkomsten plaats op het clubgebouw of in de buurt. Tijdens deze opkomsten leren de leden zichzelf en anderen spelenderwijs beter kennen en leren ze samenwerken en verantwoordelijkheid nemen.

Nog geen lid? Neem gerust contact met ons op, of kom gewoon eens langs op vrijdagavond!