Niet iedereen zal Dennis kennen, toch is hij al bijna 25 jaar een zeer actief lid van Scouting Den Hoorn. Zo is hij leiding, groepsbegeleider en zelfs een tijdje bestuursvoorzitter geweest! Dennis bekleedt inmiddels (onder andere) de functie van penningmeester en heeft bijvoorbeeld het innen van de contributie grotendeels geautomatiseerd. Daarbij heeft hij als grootmeester in SOL ervoor gezorgd dat de leiding zich geen zorgen meer hoeft te maken over het innen van geld voor kampen en evenementen, wat vroeger wel anders was.

Daarnaast is Dennis ook actief als webmaster en zorgt hij ervoor dat de website up-to-date blijft. Bij de bouw van het nieuwe scoutinggebouw heeft hij ervoor gezorgd dat de financiën inzichtelijk waren en dat de financiering rondkwam. Tot slot staat hij altijd klaar voor klusjes in en rond het scoutinggebouw.

Dennis, hartelijk bedankt voor je inzet voor Scouting Den Hoorn en gefeliciteerd met je onderscheiding! Het is meer dan verdiend!