Afgelopen 15 en 16 januari is er door de Waterscouts hard aan de boten gewerkt tijdens een heus klusweekend. Op vrijdagavond zijn tijdens de gewone opkomst de roestplekken op de stalen boten aangevallen met krabber en staalborstel.

Na 2 uur beunen hebben de leden nog een film gekeken voordat ze op het clubgebouw zijn gaan slapen.
Van uitslapen op zaterdag was deze keer geen sprake, want om 9 uur stonden ouders op de stoep om mee te helpen met het onderhoud. Samen met de leden hebben ze de rest van de roest verwijderd en de kale plekken behandeld met menie. Ook is een groot deel van het houtwerk (masten, riemen e.d.) geschuurd en in de lak gezet. Enige verwarring met onze jaarlijkse klusdag – waarbij allerhande klusjes in en rond het gebouw gedaan worden – leidde tot een grondige schoonmaak van onze keuken, waar we uiteraard ook blij mee waren. Een van de ouders kreeg ook nog het idee een afvoerput aan te leggen voor de ingang van de loods, waardoor we daar nu geen wateroverlast meer hebben.

We willen zowel de leden als hun ouders bedanken voor hun inzet en het verzette werk!