De Bevers is de speltak voor jongens en meisjes van 5 t/m 7 jaar. De Bevers zijn de jongste leden van Scouting Den Hoorn. Elke zaterdagmiddag (behalve in de vakanties) tussen 12:00 en 13:30 doen wij leuke spellen en activiteiten in en rond ons gebouw.
badge bevers
Naast de reguliere opkomsten hebben de Bevers ook grotere activiteiten zoals een Wenweekend (nachtje slapen op onze eigen Scouting), een Beverweekend in de zomer ergens binnen de regio, de Duinenmars, het groepsweekend van Scouting Den Hoorn, een grote winteractiviteit, en het Westlands Scouting Spektakel. Daarnaast werken wij elk jaar aan minimaal 1 insigne, waarbij de Bevers gedurende een periode spelenderwijs leren over een onderwerp of vaardigheid.

Wij vinden het altijd heel gezellig als je ook mee wilt komen spelen. Op het moment hebben wij geen wachtlijst. Lijkt het jou leuk om een keertje langs te komen, neem dan even contact met ons op en kom op een zaterdag langs om kennis te maken.